Zmiany w organizacji pod wpływem pokolenia Z?
Pokolenie Z to pierwsza generacja wychowana w całkowicie zdigitalizowanym środowisku.
W ostatnich latach rynek pracy przeszedł rewolucję, której nie można zignorować. Globalizacja, postęp technologiczny oraz zmieniające się oczekiwania pracowników wymuszają na przedsiębiorstwach zmianę dotychczasowych strategii zarządzania pracownikami i adaptację do nowych realiów. W MediaMarkt Polska, gdzie aż 20,5 proc. naszych pracowników to przedstawiciele generacji Z, widzimy, jak istotne jest przystosowanie się do tych dynamicznych zmian.
Pokolenie Z, czyli osoby urodzone po 1995 roku, wnosi do organizacji nową dynamikę, wartości i oczekiwania, które mogą przekształcić sposób funkcjonowania firmy. Wprowadzenie odpowiednich zmian, aby sprostać tym oczekiwaniom, jest kluczowe dla przyciągnięcia i utrzymania tych młodych talentów w organizacji.
Pokolenie Z to pierwsza generacja wychowana w całkowicie zdigitalizowanym środowisku. To oni zmieniają standardy pracy, oblicze handlu oraz inicjują nowe trendy. Są odważni i nie boją się wyzwań. Pokolenie Z, jeśli nie jest usatysfakcjonowane produktem, zmienia markę, nie przywiązuje się. Przede wszystkim ważne jest dla niego podejście do zrównoważonego rozwoju oraz wygoda.
Z najnowszego badania ARC Rynek i Opinia „Pokolenie Z w pracy” dla serwisu Pracuj.pl wynika, że aż 66 proc. respondentów w wieku 18–24 lata deklaruje, iż ich aspiracje...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta